Известие

Collapse
No announcement yet.

дизелът през зимата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • дизелът през зимата

    искам да ви попитам дали алфите на дизел ви правят проблеми става дума за колите от 98 до 2001 ?

  • #2
    Аз лично не съм имал каквито и да е било проблеми.
    Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

    Comment


    • #3
      На минис 15 -16 подгрява около 3-4 сек и пали като ламя. На един приятел JTD-то палише на един цилиндър при такива температури, даже и без свещи пак пали само от компресията
      '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
      Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
      Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

      Comment


      • #4
        И аз туй се притеснявах, но никви ядове, само трябва да се внимава къде се сипва защото бая коли не само Алфи изгърмяха от замръзнала нафта

        Comment


        • #5
          в какъв смисъл къде се сипва ? и коя година ти е алфата .. говоря за 156цата ?

          Comment


          • #6
            има впредвид че горивата в България SuXXXxxxx
            156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
            Brera 2.4jtd 200 + к.с.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bruno
              в какъв смисъл къде се сипва ? и коя година ти е алфата .. говоря за 156цата ?
              Ми явно има предвид от кои бензиностанци, аз ползват големите вериги и не съм имал проблем, да чукам на дърво, ама съм и на бензин.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от gigi
                И аз туй се притеснявах, но никви ядове, само трябва да се внимава къде се сипва защото бая коли не само Алфи изгърмяха от замръзнала нафта
                То не само Алфи изгърмяха и Пежо Боксер и Партнер ....... Като е кофти нафтата колата е без значение.
                @Bruno
                Абе колата пали без проблеми - другото са немски митове и легенди. Трябваше да снимам мутрата на майстора дето сменя свещите на моя човек .,...... вика ,, Ама теее са изгорели само една работи. Как я запали при тия температури " И той ,, Ми завъртях ключа как иначе " Беше -15 в 9:00 сутринта Става дума за 156 2.4 1999г 136 к.с. Имай предвид че 1,9 съм виждал да пали само от копресия без подгряване. Беше декември и около 2-3 градуса
                '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                Comment


                • #9
                  Абсолютно никакви проблеми не съм имал със запалването през зимата и не би трябвало да имаш ако си с качествена нафта, и аз по 1 време имах 2 изгорели свещи- палеше без проблем... при сички по нови дизели може да запали и без свещи ама въпроса е че се преебава мотора ако не го нагреят свещите, иначе за палене немат ядове, стига нафтата да не е станала на желе.. за тва Еко или ОМВ
                  147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                  Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                  156 2.4 JTD - ex

                  Comment


                  • #10
                    аха ясно .. мерси за отговорите

                    Comment


                    • #11
                      абе хора стига сте се заблуждавли!!! сега след това което напиша дано не тръгне дълга дискусия.Аз съм установил следното:
                      1.Като отидеш на майстор ти казва "тва е от горивото къде зареждаш бе човек" която и верига да кажеш той веднага отговаря "мани ги тея пълни мошенници кофти гориво"
                      2.Нафтата навсякъде е еднаква от ЛУКОЙЛ само дето различните вериги слагат различни присадки и добавки за подобряване на качеството на горивото.
                      3.Точно тази нафта издържа на -17градуса. от където и да заредите все е тая.
                      Всичко е въпрос на убеждение и пристрастия.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolega_bg2002
                        абе хора стига сте се заблуждавли!!! сега след това което напиша дано не тръгне дълга дискусия.Аз съм установил следното:
                        1.Като отидеш на майстор ти казва "тва е от горивото къде зареждаш бе човек" която и верига да кажеш той веднага отговаря "мани ги тея пълни мошенници кофти гориво"
                        2.Нафтата навсякъде е еднаква от ЛУКОЙЛ само дето различните вериги слагат различни присадки и добавки за подобряване на качеството на горивото.
                        3.Точно тази нафта издържа на -17градуса. от където и да заредите все е тая.
                        Всичко е въпрос на убеждение и пристрастия.
                        Ти заеби, нафтата на Еко съвсем не е от Лукойл, а си е от солунските рафинерии
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • #13
                          Освен това не се знае какво досипват в горивото. Последния път като ходих при Бобо имаше една дизелова 156-ца закъсала и се оказа, че има вода в нафтата. Бобо се чудеше как да източи резервоара и дали помпата ше издържи.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Neokill
                            То не само Алфи изгърмяха и Пежо Боксер и Партнер ....... Като е кофти нафтата колата е без значение.
                            @Bruno
                            Абе колата пали без проблеми - другото са немски митове и легенди. Трябваше да снимам мутрата на майстора дето сменя свещите на моя човек .,...... вика ,, Ама теее са изгорели само една работи. Как я запали при тия температури " И той ,, Ми завъртях ключа как иначе " Беше -15 в 9:00 сутринта Става дума за 156 2.4 1999г 136 к.с. Имай предвид че 1,9 съм виждал да пали само от копресия без подгряване. Беше декември и около 2-3 градуса
                            На моята и бяха изгорели всички свещи и палеше като сух барут
                            Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                            Comment


                            • #15
                              А понеже и аз съм от скоро с 1.9 ЖТД да попитам може и да ви се стори глупав въпроса ма като не знам...
                              Трябва ли като дам ключа на контакт да изчаквам да изгаснат всички лампи или мога и веднага да го завъртя ?
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD '99

                              Comment

                              Working...
                              X