искам да ви попитам дали алфите на дизел ви правят проблеми става дума за колите от 98 до 2001 ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
дизелът през зимата
Collapse
X
-
На минис 15 -16 подгрява около 3-4 сек и пали като ламя. На един приятел JTD-то палише на един цилиндър при такива температури, даже и без свещи пак пали само от компресията'08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E
Comment
-
Първоначално публикувано от Brunoв какъв смисъл къде се сипва ? и коя година ти е алфата .. говоря за 156цата ?Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от gigiИ аз туй се притеснявах, но никви ядове, само трябва да се внимава къде се сипва защото бая коли не само Алфи изгърмяха от замръзнала нафта
@Bruno
Абе колата пали без проблеми - другото са немски митове и легенди. Трябваше да снимам мутрата на майстора дето сменя свещите на моя човек .,...... вика ,, Ама теее са изгорели само една работи. Как я запали при тия температури" И той ,, Ми завъртях ключа как иначе " Беше -15 в 9:00 сутринта
Става дума за 156 2.4 1999г 136 к.с. Имай предвид че 1,9 съм виждал да пали само от копресия без подгряване. Беше декември и около 2-3 градуса
'08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E
Comment
-
Абсолютно никакви проблеми не съм имал със запалването през зимата и не би трябвало да имаш ако си с качествена нафта, и аз по 1 време имах 2 изгорели свещи- палеше без проблем... при сички по нови дизели може да запали и без свещи ама въпроса е че се преебава мотора ако не го нагреят свещите, иначе за палене немат ядове, стига нафтата да не е станала на желе.. за тва Еко или ОМВ
Comment
-
абе хора стига сте се заблуждавли!!! сега след това което напиша дано не тръгне дълга дискусия.Аз съм установил следното:
1.Като отидеш на майстор ти казва "тва е от горивото къде зареждаш бе човек" която и верига да кажеш той веднага отговаря "мани ги тея пълни мошенници кофти гориво"
2.Нафтата навсякъде е еднаква от ЛУКОЙЛ само дето различните вериги слагат различни присадки и добавки за подобряване на качеството на горивото.
3.Точно тази нафта издържа на -17градуса. от където и да заредите все е тая.
Всичко е въпрос на убеждение и пристрастия.
Comment
-
Първоначално публикувано от kolega_bg2002абе хора стига сте се заблуждавли!!! сега след това което напиша дано не тръгне дълга дискусия.Аз съм установил следното:
1.Като отидеш на майстор ти казва "тва е от горивото къде зареждаш бе човек" която и верига да кажеш той веднага отговаря "мани ги тея пълни мошенници кофти гориво"
2.Нафтата навсякъде е еднаква от ЛУКОЙЛ само дето различните вериги слагат различни присадки и добавки за подобряване на качеството на горивото.
3.Точно тази нафта издържа на -17градуса. от където и да заредите все е тая.
Всичко е въпрос на убеждение и пристрастия.
Comment
-
Първоначално публикувано от NeokillТо не само Алфи изгърмяха и Пежо Боксер и Партнер ....... Като е кофти нафтата колата е без значение.
@Bruno
Абе колата пали без проблеми - другото са немски митове и легенди. Трябваше да снимам мутрата на майстора дето сменя свещите на моя човек .,...... вика ,, Ама теее са изгорели само една работи. Как я запали при тия температури" И той ,, Ми завъртях ключа как иначе " Беше -15 в 9:00 сутринта
Става дума за 156 2.4 1999г 136 к.с. Имай предвид че 1,9 съм виждал да пали само от копресия без подгряване. Беше декември и около 2-3 градуса
Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена
Comment
-
А понеже и аз съм от скоро с 1.9 ЖТД да попитам може и да ви се стори глупав въпроса ма като не знам...
Трябва ли като дам ключа на контакт да изчаквам да изгаснат всички лампи или мога и веднага да го завъртя ?Alfa Romeo 156 1.9 JTD '99
Comment
Comment